czwartek, 23 stycznia 2014

PROLOG

Soundtrack

Była piękna, ciepła noc
Wtedy to ujrzałem ją
Miała włosy blond
I czarujący wzrok
Powiedziała tak
Zapytałem gdzie
Noc przykryje nas, wiec zaczaruj mnie

Powiedziała mi...
Wyszeptała mi...
Powiedziała mi...
Wyszeptała mi...

Pojechaliśmy nad staw
Tam pocałowałem ja
Byłem sobą wciąż
A ona była tą,
Co mówiła że, w tą noc chce pokochać znów
I przytulić się po prostu
Tak bez słów

Kochaj mnie...
A kochaj mnie...
Kochaj mnie...
Kochaj mnie...
Kochaj mnie...
A kochaj mnie...
A kochaj mnie...
Kochaj mnie

Byłem z nią kilka dni
W ostatnią noc wyszeptała mi: już jutro zostanie Ci kilka wspomnień
Lecz nigdy...
Lecz nigdy Ciebie nie zapomnę
Nie zapomnę...

Kochaj mnie...
A kochaj mnie...
Kochaj mnie...
Kochaj mnie...
Kochaj mnie...
A kochaj mnie...
A kochaj mnie...
Kochaj mnie...*

*Feel- Kochaj mnie

No to mamy prolog. Właściwie jest to tekst piosenki, która mnie zainspirowała do napisania tego opowiadanie. Rozdział pierwszy postaram się dodać jeszcze dziś, maksymalnie jutro.

AnnMari

2 komentarze:

My world

Instagram">

Obserwatorzy